Lai paaugstinātu uzņēmumu konkurētspēju un veicinātu to pārliecinošu ilgtermiņa attīstību, visbiežāk nepietiek ar vienas noteiktas jomas aktivizēšanu. Nepieciešams komplekss izaugsmes plāns, jeb attīstības programma, kas primāri ietver apmācības, konsultācijas un konkrētu darbību kopumu. Tas viss tikai secīgi un pietiekoši intensīvi realizēts var sasniegt augstus rezultātus.
Biznesa izglītības centra “Biznesa Akadēmija” veiktās klientu apmierinātības aptaujas liecina, ka 97% biznesa semināru un kursu apmeklētāji snieguši pozitīvas atsauksmes par apmācībām un to ietekmi uz tālāko uzņēmuma darbību. Taču, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus, nepieciešams papildu atbalsts, kas ļauj semināros gūtās zināšanas uzreiz iedzīvināt reālā uzņēmuma darbībā
Attīstības programma ir kā loģisks turpinājums biznesa semināriem un apmācībām. Zināšanas iegūst vērtību tikai tad, kad tās ir iespēja realizēt. Tādēļ „Biznesa Akadēmija” izstrādājusi šīs attīstības programmas, kas, nodrošinot atbalstu, palīdz uzņēmumiem realizēt inovatīvas un vērtīgas idejas, paaugstināt darbinieku kompetenci un produktivitāti, vienlaikus nodrošinot uzņēmuma konkurētspējas pieaugumu.
Uzņēmuma ilgtermiņa attīstības pamatā ir skaidra vīzija un biznesa stratēģija. Tā ietver esošās situācijas, tirgus un konkurentu apzināšanos, uzņēmuma stipro un vājo pušu apzināšanos, uz kā pamata veidot skaidru plānu par uzņēmuma attīstības perspektīvām. Skaidra un pārdomāta stratēģija un profesionāla uzņēmuma vadība sastāda lielāko daļu no nepieciešamā, lai uzņēmums sasniegtu augstus rezultātus.
Papildus tam pieejamas ekspertu konsultācijas un plāns uzņēmuma stratēģijas izstrādei un iedzīvināšanai.
Semināros, kursos un meistarklasēs programmas dalībnieki varēs apgūt paņēmienus, kas palīdz ģenerēt efektīvas idejas un uzzināt kā atrast savu unikālo kompetenci un iedzīvināt to uzņēmumā, kā arī tiks skaidroti veiksmīgākie inovāciju ieviešanas paņēmieni, kā izstrādāt inovāciju plānu un kā tajā iesaistīt komandu.
Biznesa apmācību laikā tiks pievērsta uzmanība arī tirgus segmentēšanai, meklējot lielāko peļņas gūšanas zonu un izskatīti veidi kā iegūt nepieciešamo informāciju, kas spēs nodrošināt efektīvu stratēģijas izveidi un īstenošanu.
Galvenais uzsvars apmācībās tiks likts uz to, ka pirms pašiem ieguldīt laiku un spēkus kā jauna izgudrošanā, ir jānoskaidro, kas jau ir paveikts un izmantots citur, jāizvērtē piemēri un jāsmeļas zināšanas, kuras iespējams piemērot savam uzņēmumam.
Trīs mēnešu attīstības programma “Biznesa stratēģija un vadība” (regulārā cena – EUR 1950) ar pieejamo līdzfinansējumu uzņēmumam izmaksā tikai EUR 750.
Lai pieteiktos attīstības programmai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu.
Inovācijas ir neatsverama mūsdienu uzņēmuma sastāvdaļa. Paliekot pie stabilām metodēm gan uzņēmuma vadībā, personāla motivēšanā, reklāmā un citās jomās, uzņēmums nespēj saglabāt konkurētspēju.
Programma palīdz uzņēmumiem sekot līdzi laikam, pārzināt tirgu, ģenerēt idejas un paredzēt tirgus attīstības scenārijus. Tas ļauj vienmēr būt soli priekšā konkurentiem.
Semināros, kursos un meistarklasēs programmas dalībnieki varēs uzzināt kā izveidot inovācijas atbilstoši klienta vajadzībām – kā iedziļināties klienta ikdienā, iejusties viņa ādā, kā veidot izpratni par potenciālā klienta patiesajam vajadzībām, ikdienas nepieciešamībām, kā veidot tirgus izpēti, kā arī kādas atbildes un risinājumus sniegt uz klientu vajadzībām un vēlmēm.
Biznesa apmācību laikā tiks pievērsta uzmanība arī situāciju modulācija inovatīvu risinājumu meklēšanā, piemēram “Ja…, tad….” sakarību ķēžu izstrāde, ģenerējot dažādus darbības scenārijus, iespējamo seku apzināšana atšķirīgu darbību rezultātā un situāciju izvērtēšana un vēlamāko rezultātu, līdz ar to arī darbības stratēģijas izvēle, tāpat dalībnieki uzzinās kā ieviest inovācijas un izveidot īpašu sistēmu, sākot ar plāna izstrādi un kolektīva iesaistīšanu, beidzot ar pārmaiņu izvērtēšanu un diskusiju.
Apmācību dalībnieki iegūs skaidru izpratni par inovāciju vadību uzņēmumā un tā integrēšanu mārketingā un pārdošanā, informāciju kādas darbības nepieciešamas inovāciju izstrādē un īstenošanā un prasmi darbā ar tirgus izpēti, rezultātu pielietošanu mārketinga un pārdošanas sistēmas pilnveidē.
Trīs mēnešu attīstības programma “Inovācijas konkurētspējas stiprināšanai” (regulārā cena – EUR 1950) ar pieejamo līdzfinansējumu uzņēmumam izmaksā tikai EUR 750.
Lai pieteiktos attīstības programmai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu.
Lai nodrošinātu uzņēmuma izaugsmi, būtiski pārdot. Mūsdienās, kad piesātinājums tirgū tikai pieaug, arvien grūtāk realizēt veiksmīgu pārdošanas stratēģiju. Lai to izdarītu nepieciešamas plašas zināšanas, prasmes ne vien pārdošanā, bet arī citās jomās – psiholoģijā, aktiermākslā, personāla vadībā, reklāmā u.c.
Efektīva pārdošana ir māksla, ko iespējams apgūt.
Semināros, kursos un meistarklasēs programmas dalībnieki varēs uzzināt ko dos pārdošanas sistēmas ieviešana un kā noteikt uzņēmuma pārdošanas problēmas gan darbinieku atlases, gan pašā pārdošanas procesā.
Biznesa apmācību laikā galvenā uzmanība tiks pievērsta pārdošanas sistēmas izveidē – kādas ir nepieciešamās prasības un mērķi, kāda ir stratēģija un vadītāja loma, kāda ir uzņēmuma struktūra, kāds ir uzņēmums klienta un vadītāja uztverē, tāpat tiks apskatīti personāla vadības un motivēšanas pasākumi – kā izvērtēt darba procesu, kāda ir darba pozīcija un sasaistīšana ar biznesa procesiem, kāda motivācija ir nepieciešama, lai darbs nestu augļus un kā celt darbinieku zināšanas un kvalifikāciju.
Apmācību dalībnieki iegūs sakārtotu biznesu, zināšanas, kā uzsākt veiksmīgu biznesu, nesaskaroties ar nevajadzīgām problēmām, prasmes iekļaut biznesā pašattīstības sistēmas (piem., klientu apmierinātības paaugstināšana), uzņēmumā notiekošo procesu apzināšanu un to uzlabošanu, kā arī izveidotu uzņēmuma pārdošanas sistēmu.
Trīs mēnešu attīstības programma “Efektīva pārdošana un tās vadība” (regulārā cena – EUR 1950) ar pieejamo līdzfinansējumu uzņēmumam izmaksā tikai EUR 750.
Lai pieteiktos attīstības programmai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu.
Arī radošumu iespējams apgūt, taču nereti tam nepieciešami ilgstoši treniņi. Mārketinga komunikācijas profesionāļi var sniegt daudz inovatīvas un noderīgas idejas, kā veicināt radošumu, izmantot tirgus un konkurentu piedāvātās vai neizmantotās iespējas, kā sasniegt augtus mērķus. Veiksmīga reklāma, mārketings un sabiedriskās attiecības ir daudzu uzņēmumu veiksmes pamats.
Semināros, kursos un meistarklasēs programmas dalībnieki varēs apgūt diferencēšanos jeb ceļu uz klienta prātu. Šo apmācību laikā lektors skaidros kā cīnīties par klienta prātu mūsdienu tirgū, kādas ir veiksmīgas diferencēšanās priekšrocības, to, ka diferencēšanās ir kā stratēģijas elements un stāstīs piemērus no pasaules veiksmīgāko organizāciju labās prakses.
Biznesa apmācību laikā tiks pievērsta uzmanība arī cilvēku uztveres īpatnībām, kas ietekmē viņu izvēli. Dalībnieki iegūs informāciju par informācijas uztveres īpatnībām, kādas ir cilvēku šaubas, izvēloties preci un kādi ir iemesli, kāpēc cilvēki iziet no fokusa.
Dalībniekiem būs iespēja izveidot savu unikālo ceļu uz klientu prātu, nosakot savas stiprās/vājās puses, konkurentu stiprās/vājās puses, apzināt klienta iebildumus un vēlmes, uzzināt ar kādiem paņēmieniem var piesaistīt pircēju uzmanību un kāda ir laba prakse un paņēmieni, ko izmanto dažādas organizācijas savas nišas un pozīciju nostiprināšanā, un kā pozicionēt savu organizāciju, spēlējot pret spēcīgākajiem konkurentiem.
Trīs mēnešu attīstības programma “Radoša mārketinga komunikācija” (regulārā cena – EUR 1950) ar pieejamo līdzfinansējumu uzņēmumam izmaksā tikai EUR 750.
Lai pieteiktos attīstības programmai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu.
Uzņēmuma komanda veido tā saturu un nosaka spēju augt. Programmas ietvaros tiek meklēti veidi, kā uzņēmumam ne vien atlasīt, bet arī pilnveidot un vadīt personālu kopīgu un augstu mērķu sasniegšanai. Personāls lielā mērā pilda gan uzņēmuma tēla veidošanas, reklāmas, iekšējās plānošanas, stratēģijas realizācijas funkcijas un nosaka uzņēmuma konkurētspēju, tādēļ jāvelta pienācīga uzmanība vērtīgo darbinieku saglabāšanai un jaunu piesaistei.
Semināros, kursos un meistarklasēs programmas dalībnieki varēs uzzināt kā noteikt darbinieku motivatoru, jo katram cilvēkam ir savas tieksmes, vēlmes, intereses, spējas utt., ko ir nepieciešams zināt, nospraužot mērķus, vēlamos pārdošanas apjomus un motivējot darbinieku. Tāpat dalībnieki apgūs kā noteikt motivācijas veidu, jo izcilai darbinieku motivācijai ir jābalstās uz zināšanām par konkrētajam darbiniekam piemērotāko un patīkamāko darbu.
Biznesa apmācību laikā tiks pievērsta uzmanība arī motivācijas koriģēšanas paņēmieniem, jo ir situācijas, kurās esošie darbinieka motivatori neatbilst Jūsu nodomiem. Piemēram, darbinieku ir pieņemts izvirzīt vadošajam amatam, bet viņam(ai) nav tieksmes būt par vadītāju, vai, atnākot jaunā kolektīvā, saprotat, ka darbinieku motivācija neatbilst Jūsu izvirzītajiem mērķiem, nav iespējams sekmīgi realizēt nepārtraukto pārdošanu uzņēmumā, tāpat dalībnieki uzzinās kādi ir motivācijas paņēmieni, kas darbinieku padara par zvaigzni nepārtrauktās pārdošanas realizācijā, zinot to, kādi ir darbinieka motivatori, kāds darbs ir piemērots un patīk katram konkrētam komandas spēlētājam, ir iespējams piemeklēt atbilstošos motivācijas paņēmienus, kas izvedīs darbinieku uz izcila snieguma ceļa.
Bez ievērības netiks atstāts arī jautājums par darbinieku atlasi, balstoties uz emocionālo intelektu, tādējādi izveidojot komandu, kas uzņēmumam spēs izveidot savu veiksmes stāstu.
Trīs mēnešu attīstības programma “Personāla vadība un komandas motivācija” (regulārā cena – EUR 1950) ar pieejamo līdzfinansējumu uzņēmumam izmaksā tikai EUR 750.
Lai pieteiktos attīstības programmai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu.