“Biznesa uzrāviens” atbalstu ir izmantojuši tādi uzņēmumi, kā 3C, 66 North, Austrumu Baltijas Kompānija, Amazone, Amserv, Ankravs, Astro, Auto halle, Avalon hotel, Baltexim, Baltic Industry, BCG Riga, BigBank, Borenius, Būvserviss, advokātu birojs Novius, Cēsu novada pašvaldība, Consilium, CreditOn, Daugulis&Partneri, Dynasty, DnB Banka, Dona, Eco Building Industry, Enefit, Faneks, Glaskek, Grifs AG, Kokneses novada pašvaldība, Kronis, LatRosTrans, Latvenergo, Latvijas Autoceļu uzturētājs, Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs, Latvijas Valsts meži, Lextal, M.T.Z Serviss, Mērniecības datu centrs, Narvesen, Norvik Banka, NP Properties, Ojārs Āva un Dēli, Ošukalns, Pindstrup Latvia, Latakko, Reftrans Logistics, Reneprint poligrāfija, RicBerry, Rīgas Tehniskā universitāte, Saldus novada pašvaldība, Schmolz+Bickenbach, Siguldas novada pašvaldība, Sirowa Riga, Straupes piens, Svētes maize, Terra Express, Tiesu namu aģentūra, TÜV NORD Baltik, Valmieras novada pašvaldība, advokātu birojs Varul (iepriekš BDO Legal), Veselības centrs 4, Vincents Polyline, Westkredit, Yit Celtniecība un daudzi citi.
Uzņēmumiem un nodibinājumiem reģistrācijas līdzmaksājums dalībai “Biznesa uzrāviens” atbalsta programmās sastāda tikai EUR 500 uz 12 mēnešu periodu.
Atskatoties uz iepriekšējo periodu, var redzēt, ka LUAC atbalstu saņēmuši vairāk kā 1000 uzņēmumi, kas darbojas visdažādākajās uzņēmējdarbības jomās, dažādos Latvijas reģionos. Tāpat LUAC nav šķirojis uzņēmumus pēc to lieluma, atbalstu saņēmuši gan nelieli uzņēmumi, gan savas nozares līderi. Priekšnoteikums ir viens – vēlme strādāt vēl mērķtiecīgāk un efektīvāk.

Kādu atbalstu uzņēmumi ir saņēmuši iepriekšējo 12 mēnešu laikā?
Vairāk kā 50 uzņēmumi saņēmuši atbalstu mārketinga stratēģijas izveidei ar līdz 100% līdzfinansējumu, kur nozares vadošie eksperti izveidojuši uzņēmumiem koncepcijas, ko īstenot dzīvē un sasniegt nospraustos mērķus ātrāk.
Ap 100 uzņēmumiem saņēmuši atbalstu mārketinga, reklāmas un PR virzienam, saņemot 50-75% līdzfinansējumu dažādām aktivitātēm un vēl 30-40 uzņēmumi saņēmuši atbalstu tirgus izpētei 50-100% apmērā, izmantojot kvalitatīvās un kvantitatīvās izpētes metodes, noskaidrojot iedzīvotāju un klientu viedokli.
Vairāk kā 250 uzņēmumi saņēmuši 50% – 80% apmērā finansētas biznesa apmācības dažādu kursu, semināru un konsultāciju veidā, 20 uzņēmumiem līdzfinansēti izstāžu stendi izstādē RIGA FOOD 50% apmērā jeb EUR 30 000 vērtībā.
Ko sola nākamais periods?
Nākamajam periodam tiek plānots vēl plašāks atbalsta programmu klāsts. Palielināsies finansējums kā izstādēm (ne tikai RIGA FOOD, bet arī MEŽS UN KOKS, RIGA AGRO, DĀRZS. FLORA), tā arī inovāciju ieviešanai, sadarbībā ar „Latvia Invent”, atbalsts pārdošanas stimulēšanai un veicināšanai uzņēmumos, jo sadarbības pieredze rāda, ka praktiska palīdzība dod salīdzinoši labākus rezultātus.
Nākošajā periodā LUAC nedaudz sašaurinās uzņēmumu skaitu, kam tiks nodrošināts atbalsts, un veiks uzņēmumu – atbalsta programmu dalībnieku pārreģistrāciju, dodot iespēju piedalīties programmās arī tiem, kam vēl šāda iespēja nav bijusi.
Lai uzņēmums reģistrētos atbalsta programmām, tam jāaizpilda pieteikuma anketa, jānosūta LUAC birojam un jāvienojas jau par pirmo konsultāciju pie LUAC ekspertiem, lai varētu sastādīt sadarbības programmu.
Ja radušies kādi papildus jautājumi, interesenti aicināti sazināties ar LUAC sekretariātu.
Panākumus gūst organizācijas, kurām ir skaidrs mērķis un stratēģija, kā to sasniegt. Ja nav stratēģijas, tad arī organizācija nevar sevi atpazīstami pasniegt un pareizi nopozicionēt (vai parādīt savu atšķirību). Tas, ka Latvijā vairākiem uzņēmumiem nav izstrādāta stratēģija, ir redzams reklāmās – reklāmas ir tādas, it kā konkurentu neeksistētu vispār. Bet, kad reklāmā ieguldītā nauda neatpelnās, ļoti apvainojas un nosoda mārketinga firmas. Visās jomās ir sīva konkurence, kreativitāte palīdz atrast savu nišu, kas nodrošinās veiksmīgu konkurenci.
Pozicionēšana ir tiešā veidā saistīta ar radošo domāšanu – tā ir spēja skatīties uz esošo situāciju no vairākiem redzes punktiem un atrast izdevīgāko. Lielas grūtības rada tas, ka Latvijas valstij nav izstrādāta prioritāšu stratēģija. Maz ir pētījumu ekonomikā, tāpēc politiķi un ekonomisti var mētāties ar dažādiem skaitļiem – reālo situāciju nezin neviens. Toties tās organizācijas, kuras veic tirgus izpēti pašas, pieņem lēmumus, skaidrāk apzinoties situāciju un pieņemto lēmumu sekas.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības Centrs (LUAC) izveidojis struktūru “Latvia Invent”, kuras ietvaros uzņēmumiem tiks sniegts atbalsts ieviešot inovācijas un attīstot piedāvājumu klāstu.

Galvenie projekta darbības virzieni plānoti, lai tirgū ieviestu jaunus produktus un pakalpojumus, izstrādātu un pozicionētu jaunus zīmolus, uzlabotu pakalpojumus un servisu, ieviestu jaunas pieejas klientu apkalpošanā un realizētu jaunas pārdošanas metodes.
Programmu vada biznesa psihologs un psiholoģijas doktorants pretendents Jānis Roze, kura komandā strādā dažādu nozaru speciālisti. Atsevišķu tematu apskatē un pētniecībā plānots iesaistīt Latvijas pazīstamākos kreativitātes pētniekus.
«Inovācijas ir šī gadsimta uzņēmējdarbības virzītājspēks. Uzņēmumi, to apzinoties, novērtējot un prasmīgi īstenojot, var paaugstināt konkurētspēju, iekarot plašāku tirgu un izpelnīties savu klientu, auditorijas uzmanību,» norāda Kreativitātes pētījumu centra speciālists, psiholoģijas doktorants Emīls Kālis.
Projekta ietvaros uzņēmumiem plānots radīt drošu vidi, sniegt atbalstu un nodrošināt ekspertu un nozares speciālistu padomus, kas ļautu uzņēmumiem uzdrīkstēties un būt gataviem jauniem risinājumiem.
Latvia Invent programma veidota sadarbībā ar juridisko un patentu biroju Pētersona Patents, kas garantē ideju un risinājumu tiesību aizsardzības iespējas, kā arī var sniegt konsultācijas uzņēmumiem par patentu tiesībām attiecībā par inovāciju ieviešanu.
Papildus info: http://www.latviainvent.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Lai katrs uzņēmums individuāli un visa uzņemējdarbības vide varētu attīstīties, svarīgi izprast Latvijas iekšējo un ārējo – Eiropas un pasaules tirgu, tā ietekmējošos faktorus, iespējas un draudus. Tirgus izpēte ir nozīmīgs priekšnoteikums uzņēmuma attīstības scenārija izstrādei, jo tas parāda, kur organizācija atrodas, ar ko tai jārēķinās ceļa uz panākumiem.
LUAC sadarbība ar Sabiedriskās Domas un Tirgus Izpētes centru (SDTIC) dod iespēju iepazīties ar tirgus pētījumiem konkrētās nozarēs, ka arī makroekonomikā kopumā.
LUAC eksperti konsultācijās piedāvā iepazīties ar sadarbības partneru piedāvājumu un kopīgi atrast Jūsu vajadzībām atbilstošākās un pieejamākās tirgus izpētes programmas.
Sadarbības programmu mērķis ir veicināt tirgus izpētes izmantošanu kā uzņemējdarbības efektivitātes uzlabošanas pamatu. LUAC sadarbības partneri nodrošina konsultācijas tirgus izpētes jautājumos un izpētes veikšanu.
Veicot tirgus izpēti iespējams iegūt atbildes uz dažādiem uzņemumam svarīgiem jautājumiem:
– Cik apmierināti ir klienti un darbinieki?
– Kā pareizi virzīt tirgū jaunu preci vai pakalpojumu?
– Kāda ir pašreizējā tirgus situācija – kuras ir brīvās tirgus nišas?
– Kāda ir uzņemuma konkurentu situācija?
– Kā rīkojas patērētāji?
– u.c.
Iespēja veikt tirgus izpēti par uzņēmuma izvēlēto tēmu un nozari: klientu un darbinieku apmierinātības pētījumi, tirgus un konkurentu izpēte, patērētāju aptaujas, produktu un reklāmu testi, zīmolu novērtēšana, gadījumu izpēte u.c. Pakalpojuma sniedzējs ir Sabiedriskās Domas un Tirgus Izpētes Centrs (SDTIC).
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Kvalitātes zīmi “Dabīgs Produkts” uzņēmumiem piešķir birojs “Dabīgs Produkts” sadarbībā ar Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centru (LUAC) programmas Latvijas zīmoli ietvaros. Tā veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nepieciešamību izvēlēties savā uztura lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur sintētiskas un mākslīgas izcelsmes vielas un kuru lietošana uzturā neatstāj negatīvu ietekmi uz veselību.

Lai saņemtu preču zīmi “Dabīgs Produkts”, preču ražotājam / izplatītājam jāpiesakās, aizpildot pieteikuma formu.
Atbilstība kritērijiem ir galvenais pamatojums, uz kā pamata preču zīme piešķirama.
Produktu izvērtēšana atbilstoši noteiktajiem kritērijiem ir stingri noteikta. Tā paredz uzņēmuma jau veikto kvalitātes, produktu sastāva un apstrādes izvērtēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā īpašu laboratorisku pārbaužu veikšanu.
Papildus info:
http://www.dabigsprodukts.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Kvalitātes zīme “Latvijas Produkts” izveidota, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem kvalitātes zīmi, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot vietējās produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā.

Preču zīme “Latvijas Produkts” tiek piešķirta produktiem lietošanai Latvijas teritorijā – Latvijas tirgum. “Latvijas Produkts” ļaus vietējiem iedzīvotājiem atpazīt un iegādāties pašmāju produktus. Šobrīd veikalu plauktos atrodamas visdažādākās preces. Plašajā piedāvājumā cilvēkiem ir grūti orientēties un nav laika iedziļināties produkta aprakstā, lai uzzinātu, kur produkts ražots. “Latvijas produkts” ir viegli pamanāma un atpazīstama zīme, kas norādīs patērētājam uz precēm, kas ražotas Latvijā.
Lai vietējiem un ārvalstu patērētājiem atvieglotu lēmuma pieņemšanas procesu – norādītu uz kvalitatīvām Latvijā ražotām precēm un pakalpojumiem, ir izstrādāti kvalitātes un izcelsmes kritēriji. Tas arī ļaus izvairīties no pircējus mulsinošām situācijām, kad ārvalstu ražotāji marķē produktus ar Latvijas vārdu, tādējādi zināmā mēra ar viltu piesaistot pircēju uzmanību un liekot tiem saprast, ka produkts ir vietējas izcelsmes. Lai no tā izvairītos, preces būs iespējams marķēt ar pārbaudītu preču zīmi, kas apliecina produkta izcelsmi.
Papildus info:
http://www.latvijasprodukts.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Birojs “Latvijas Produkts” ir uzsācis gatavošanos kvalitātes zīmes mārketinga komunikācijas un reklāmas kampaņai, un aicina vietējos uzņēmumus iesaistīties mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un pieejamību.

Aicinām vietējo preču ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kas vēlētos iesaistīties mārketinga aktivitātēs un pastāstīt par sevi, dot iespēju pēc iespējas lielākai sabiedrības daļai uzzināt par savu darbu, produktiem, sasniegumiem un aicināt cilvēkus izmēģināt un iepazīt jaunas vai citādas garšas, lietas, iespējas.
Kampaņas ietvaros plānots nodrošināt pastiprinātu publicitāti un reklāmas medijos, kā arī organizēt pasākumus, akcijas, kuru laikā sabiedrība tiktu iepazīstināta ar Latvijas produktu klāstu. Aktivitātes iespējams variēt pēc dalības uzņēmumu vēlmēm un iespējām.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Latvijas Biznesa kluba kvalitātes zīme “Quality Product of Latvija” izveidota, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem unikālu atšķirības zīmi, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot produkcijas pārdošanas apjomus ārvalstīs.

Latvijas uzņēmumi, kas saražotās preces eksportē vienlaikus veido arī valsts tēlu, tādēļ preču zīme “Quality Product of Latvia” tiek piešķirta kvalitatīviem Latvijas produktiem, kurus ārvalstu tirgos atpazīst un piešķir tiem papildus pievienoto vērtību.
Papildus info:
http://www.quality.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Uzņēmumu problēmas lielākoties rodas tieši tāpēc, ka to vadītāji paši uz savu galvu vēlas atrisināt visus ar uzņēmumu radušos jautājumus un izveidot stratēģijas konkrētās jomās, kas bieži vien var nenostrādāt tik veiksmīgi, cik gribētos. Lielākoties tas saistīts ar pavisam vienkāršu izskaidrojumu – vadītāji uz saviem pleciem uzņemas pārāk daudz. Lai arī kā ikvienam no mums gribētos būt profesionālim ikvienā sfērā, tas nav iespējams. Ir lietas, kas padodas labāk, tāpat ir lietas, kas padodas sliktāk. Ja cilvēks cenšas apvienot visas no tām, gala rezultāts diemžēl var iznākt ne lielāks kā tikai par viduvējo. Neviens nekad nav noliedzis, ka uzņēmuma vadītājs nevarētu pārvaldīt visas savā uzņēmumā esošās sfēras, tomēr atklāts paliek jautājums par to, ka lieku reizi lūgt pēc palīdzības konkrētās sfēras lietpratējiem nekad nenāk par ļaunu.
Alberta Uzņēmumu grupa sadarbībā ar Mārketinga akadēmiju uzņēmumiem piedāvā mārketinga auditu. Tas aptver uzņēmuma mārketinga un mediju ieguldījumu pārskatu un pārbaudi, tā gan atrodot radušo problēmu saknes, kā arī veidojot jaunas perspektīvas, stratēģiju u.c. iespējas uzņēmuma efektivitātes veicināšanai konkrētajā mērķa tirgū.
Veicot mārketinga auditu, iespējams iegūt atbildes uz šādiem jautājumiem: vai uzņēmuma mārketinga stratēģija ir pareizi izstrādāta? Vai uzņēmuma mārketinga mērķi ir pareizi noteikti? Vai uzņēmuma mārketinga komunikāciju aktivitātes spēj sekmīgi sasniegt mērķauditoriju? Kas ir jāuzlabo, lai palielinātu atdevi no uzņēmuma mārketinga komunikācijām? Kādas izmaiņas ir nepieciešams veikt esošajā mārketinga plānā? Tiks izskatīti arī daudzi citi jautājumi, kas būtiski palīdzēs ikvienam uzņēmumam sekmīgi paātrināt tā izaugsmi.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Ir vairāki auditu veidi un katram no tiem savas nianses, taču tos visus apvieno viena kopējā ideja – ir jābūt skaidram mērķim, kāpēc uzņēmumi vērtē organizācijas komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa aicina ikvienu uzņēmumu pieteikties komunikācijas audita iespējai!
Uzņēmuma komunikācijas vērtēšanas mērķi var būt visdažādākie – sākot ar vēlmi izprast kādu konkrētu problēmu, kas skar organizācijas iekšējo vidi, beidzot ar sadarbības partneru zināšanu līmeni par organizācijai svarīgiem komunikācijas aspektiem. Organizācijas vadībai nav jāsajūt komunikācijas problēma, lai organizētu auditu. Gluži pretēji – komunikācijas audita globālais mērķis ir uzzināt to, ko organizācija vēl nezina, tā akcentējot gan uzņēmuma labās lietas, kas sekmīgi jau veidojušas kompānijas tēlu, kā arī norādot uz uzņēmuma trūkumiem.
Komunikācijas audits jāveic, jo:
1. Komunikācijas stratēģija ir viens no efektīvas komunikācijas īstenošanas pamatprincipiem. Lai izveidotu izcilu komunikācijas stratēģiju, kurā tiek ņemtas vērā visas ietekmes pušu komunikācijas vajadzības, vispirms jāorganizē komunikācijas audits.
2. Organizācijas vadība ir ieinteresēta efektīvā komunikācijā ar savām ietekmes pusēm, auditorijām. Veidojot komunikāciju uz izjūtu, diemžēl pastāv risks, ka izdarītie pieņēmumi par komunikācijas vajadzībām būs kļūdaini un komunikācija neefektīva. Komunikācijas audits ļauj izvairīties no fundamentālām kļūdām komunikācijā.
3. Komunikācijas audits ļauj saprast, kas organizācijai ir jāuzlabo, savukārt, auditēšanu veicot regulāri, datus iespējams salīdzināt. Tātad, organizācija skaidri redz, kā ieviestās aktivitātes uzlabojušas komunikācijas procesu, kanālu pieejamību, komunikācijas klimatu vai ko citu, kas iepriekš analizēts.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Ar inovāciju audita palīdzību uzņēmums var atpazīt tās aktivitātes, kuras ieteicams adaptēt uzņēmumā un noteikt to prioritātes. Inovācijas audits palīdz vadītājiem noteikt uzņēmumā nepieciešamos resursus, infrastruktūru un kultūru, lai nopietni pievērstos inovācijas procesam vai uzlabotu jau esošo sniegumu. Līdz ar to inovācijas audita mērķis ir izstrādāt atbilstošu vērtēšanas kritēriju kopumu, kas ietekmē uzņēmuma inovatīvo darbību, tā definējot uzņēmuma neatliekamo vajadzību un vērā ņemamo uzņēmuma stipro pušu un iespēju noteikšanu.
Cilvēka radošais gars nepārtraukti meklē jaunus risinājumus, kā, izmantojot uzkrātās zināšanas un apgūto prasmi vai veiksmīgi pielietojot vienas nozares sasniegumus citā nozarē, var uzlabot jau esošos produktus un sasniegt efektīvus ražotās produkcijas praktisko pielietojumu un konkurētspēju tirgū. Radošā sabiedrībā inovācija ir nepātraukts un dinamisks process. Visbiežāk notiek regulāri un samērā nelieli uzlabojumi ražošanā vai pakalpojumos (pakāpeniskā inovācija), retāk – jauns izgudrojums vai atklājums, kas būtībā rada pilnīgi jauna veida produktu vai pakalpojumu, kurš sekmē jaunu lēcienu sabiedrības tehnoloģiskajā attīstībā. Inovatīvs uzņēmums ir tāds, kas pēdējo 3 gadu laikā spējis uzsākt pakāpeniskas vai radikālas pārmaiņas.
Alberta Uzņēmumu grupas speciālisti palīdzēs uzņēmumiem atrisināt inovācijas jautājumu radušās problēmas, tā veicinot uzņēmumu izaugsmi un efektivitāti pastāvošajā tirgū.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Konkurence uzņēmējdarbībā ir viens no tiem faktoriem, kas liek uzņēmējiem izstrādāt arvien jaunus produktus, attīstīt un pilnveidot esošos produktus, kā arī uzlabot esošo produktu kvalitāti visos to aspektos. Tieši konkurence ir tā, kas nosaka, virza un attīsta uzņēmumu spēju pielāgoties konkurences prasībām, veicinot jaunu tehnoloģiju radīšanu, cenu samazināšanu, kvalitātes uzlabošanu, kā arī klientiem piedāvāto produktu klāsta paplašināšanu.
Tieši tāpēc uzņēmumiem ir ļoti būtiski regulāri veikt konkurētspējas auditu, tā palīdzot uzņēmumiem izprast visus šos faktorus – informāciju gan par uzņēmuma, gan tā ražotā produkta un konkurentu stiprajām un vājajām pusēm, kā arī potenciālajiem tirgus draugiem, tā nonākot līdz jaunu konkurētspējas stratēģiju izveidei un citu būtisku jautājumu uzlabošanai.
Konkurētspējas audita veikšana uzņēmumu pietuvinās šādu mērķu realizēšanai:
1. Informēs potenciālos patērētājus par saviem produktiem, pakalpojumiem un pārdošanas noteikumiem;
2. Pārliecinās pircēju dot priekšroku konkrētām precēm un tirdzniecības markām, izdarīt pirkumus konkrētos veikalos, apmeklēt rīkotos pasākumus;
3. Liks pircējam darboties – patērētāja uzvedība tiek virzīta uz to, ko tirgus piedāvā attiecīgajā brīdī.
Alberta Uzņēmumu grupa padziļināti pievērsīsies ikviena uzņēmuma iekšējiem un ārējiem faktoriem, sniedzot būtisku informāciju un tā palīdzot uzņēmumiem stabili pastāvēt un mainīties tikai izaugsmes vārdā.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Zīmola audita mērķis ir noteikt zīmola tirgus situācijas un attīstības perspektīvas novērtējumu, lai tālāk tas palīdzētu izstrādāt vienotu zīmola attīstības koncepciju – produktu (zīmola kodolu), tirgus, komunikācijas stratēģijas, kā arī attieksmi (izturēšanos). Alberta Uzņēmumu grupa vadās pēc vairākām būtiskām kategorijām, veicot zīmolu riska auditu uzņēmumiem:
1. identifikācija – nepieciešams precīzi un viennozīmīgi identificēt uzņēmuma produktu vai pakalpojumu, uzsverot tā raksturīgās īpatnības, kā arī aktīvos un potenciālos riskus;
2. diferenciācija (zīmola sajūtamās, nesajūtamās un iedomātās atšķirības);
3. zīmola unikalitātes noteikšana – reklāmā, tiešajā tirdzniecībā un citur, tas ir ziņojums vai darbība, ko tikai konkrētais uzņēmums var teikt par savu unikālo produktu.
4. iespējamo zaudējumu vai ieguvumu novērtēšana;
5. potenciālo riska vadības pasākumu ieviešana (stratēģija).
Tāpat tiek arī izsvērti konkrētie riska faktori, kā, piemēram, zīmola individualitāte, konkurentu salīdzināšana, juridiskie aspekti un nosacījumi, kā arī citi aspekti, kas būtiski var ietekmēt zīmola pastāvēšanas un virzības ietekmes. Iespējamie riski tiek apzināti un novērtēti dažādās sfērās, kas ļauj plānot uzņēmuma darbību, izvairoties no dažādu neparedzētu apstākļu radītiem zaudējumiem, tādējādi optimizējot vēlamā rezultāta sasniegšanu.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Laba klientu servisa nozīme uzņēmumos bieži vien tiek piemirsta laika vai naudas trūkuma dēļ. Tomēr realitāte pierādījusi, ka labs klientu serviss ir pamats lojālu klientu iegūšanai, pozitīva tēla radīšanai un augstu pārdošanas apjomu sasniegšanai. Lai šo visu sasniegtu, uzņēmumam ir jāizstrādā detalizēts klientu apkalpošanas plāns. Regulāri un precīzi uzlabojot klientu servisu, kā arī sekojot līdzi tā līmeņa noturēšanai, panākumi jūsu uzņēmumam ir garantēti.
Tā kā orientēšanās uz klientu un klientu servisa izcilības nodrošināšanu kļūst par nozīmīgu priekšrocību gan privātos, gan juridiskos uzņēmumos un organizācijās, Alberta Uzņēmumu grupa uzņēmumiem piedāvā veikt klienta servisa auditu – tas palīdz uzņēmumiem izstrādāt detalizētus uzdevumus, ar kuru palīdzību sasniegt efektīvus panākumus, iegūt klientus šajā konkurējošajā vidē, kā arī rezultātā nodrošina kopējos uzņēkuma izmaksu ietaupījumus.
Izvēloties Alberta Uzņēmumu grupas piedāvāto klientu servisa auditu, tas pildīs jūsu uzņēmuma „labās rokas“ principus – ne tikai palīdzot sagatavot jūsu uzņēmumu izcila klientu servisa rezultātiem, bet arī regulāri sekot līdzi notiekošajam, veicot papildus novērtēšanas auditus.
Aicinām pieteikties ikvienu uzņēmumu pārskatīt savu klientu servisa apkalpošanas sistēmu ik gadu, lai noskaidrotu, kur esat veikuši vislielākos uzlabojumus, kas ir izdevies un kas nav, tā saprotot, pie kā jāstrādā turpmāk. Jūsu uzņēmuma klients ir Jūsu lielākais draugs un padomdevējs, tāpēc ir svarīgi viņā ieklausīties!
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei.
“Biznesa Akadēmija” ir izveidota ar mērķi sniegt ieguldījumu Latvijas uzņēmējdarbības vides un valsts kopejā attīstībā. Uzņēmumu pārstāvjiem tiek piedāvāta iespēja apmeklēt profesionāļu vadītus seminārus, kuros iegūtās zināšanas vēlāk palīdzēs veiksmīga biznesa tālākā attīstībā. Seminārus aicināti apmeklēt gan uzņēmumu vadītāji, gan arī tie būs intresanti un aktuāli jebkuram citam motivētam kompānijas darbiniekam.
Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk kā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.
Izglītības centrs strādā tikai ar zinošākajiem un pieredzējušākajiem nozares ekspertiem. Mūsu pasniedzēji ir augsti kvalificēti speciālisti ar doktora, zinātņu kandidāta vai maģistra zinātnisko grādu un lielu praktiskā darba pieredzi, tādējādi dodot iespēju semināru apmeklētājiem iegūt profesionālu redzējumu un praktiskus piemērus, kas noderēs gan darbā, gan sadzīvē.
Biznesa izglītības centrs „Biznesa Akadēmija” strādā profesionāli, kvalitatīvi un stratēģiski, sniedzot uzņēmumiem un to darbiniekiem lielāko bagātību – zināšanas!

Semināru cikla vadītājs Dr. psych. zinātniskā grāda pretendents Jānis Roze atzīmē semināru ciklu unikalitāti, kas katram uzņēmumam var dot lielu handikapu attiecībā pret konkurentiem. “Seminārus veidojam ar mērķi ļaut tā dalībniekiem pilnveidot zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas, lai realizētu sekmīgu un kreatīvu, uz panākumiem orientētu uzņēmuma vadības modeli: prasmes izvērtēt sevi un pilnveidot uzņēmuma vadības, pārdošanas un mārketinga meistarību, zināšanas par klientu psiholoģiskajām īpatnībām, prasmes vadīt procesus, pārvarot šķēršļus, veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem un komandu. Visi biznesa semināri un apmācības ir optimizētas, lai sniegtu labāko rezultātu, tādēļ ir patīkami, ka uzņēmēji un organizācijas to novērtē,” atzīmē Jānis Roze.

Aktuālo semināru programmu skatiet:
http://www.seminari.lv/
Papildus info:
http://www.biznesa-akademija.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

“Biznesa semināri” ir biznesa izglītības centrs, kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmumu tālākattīstībai un izaugsmei. Semināros savas zināšanas aicināti papildināt ne tikai uzņēmumu vadība bet arī citi kompānijas darbinieki, kuri orientēti uz izaugsmi. Semināri notiek par dažādām tēmām, un tos vada savas nozares speciālisti.
Izglītības centrs strādā tikai ar zinošākajiem un pieredzējušākajiem nozares ekspertiem. Mūsu pasniedzēji ir augsti kvalificēti speciālisti ar doktora, zinātņu kandidāta vai maģistra zinātnisko grādu un lielu praktiskā darba pieredzi, tādējādi dodot iespēju semināru apmeklētājiem iegūt profesionālu redzējumu un praktiskus piemērus, kas noderēs gan darbā, gan sadzīvē.

“Kā liecina uzņēmumu darbinieku, kas apmeklējuši apmācības, atsauksmes pēc iepriekšējiem semināru cikliem, viņi augstu novērtē iespēju īsā laikā gūt daudz jaunas informācijas par dažādiem ar biznesa attīstību saistītiem jautājumiem. Cenšamies programmu veidot tā, lai semināru apmeklētāji gan paplašinātu savu zināšanu loku saistītas jomās, gan arī padziļināti gūtu iedvesmu un idejas, ko īstenot savā darbā,” norāda apmācību programmas pasniedzēja Egita Sproģe.
“Kas attiecas uz darbu ar komandu, daudzi vadītāji nereti atzīmē, ka motivācijas teorijas, kuras tiek pasniegtas dažādās mācību iestādēs, ir interesantas un sniedz priekšstatu par cilvēka rīcības motīviem, taču ir pārāk izplūdušas vai vispārīgas gadījumos, kad nepieciešams izvērtēt kādu konkrētu cilvēku. Katrs darbinieks ir individuāls ar savām vēlmēm, spējām, motīviem un interesēm, taču ikdienā nereti var redzēt, ka visi tiek motivēti vienādi. Motivācijas teorijas nevar līdzēt arī situācijās, kad notiek pārmaiņas uzņēmumā, piemēram, darbinieka paaugstināšana amatā, jo šādos gadījumos, izprotot individuālo specifiku, ir nepieciešams mainīt darbinieka uzskatus un motivāciju,” skaidro Egita Sproģe.

Aktuālo semināru programmu skatiet:
http://www.seminari.lv/
Papildus info:
http://www.biznesa-seminari.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības izglītības centrs, kas veidots efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai. Darba gaitā tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu uzņēmumiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju. Programmā var iesaistīties jebkurš uzņēmums, kas vēlas vienlaikus sniegt ieguldījumu mārketinga jomas attīstībā Latvijā, kā arī iegūt vērtīgu informāciju sava uzņēmuma mārketinga aktivitāšu plānošanai un realizācijai.

“Mārketings un prasmes to pielietot mūsdienās ir nozīmīga konkurētspējas priekšrocība, jo ļauj sasniegt labus rezultātus arī tad, ja mārketinga budžets nav ļoti liels. Nereti pat mazbudžeta mārketinga aktivitātes var būt efektīvākas par tradicionālajām metodēm, tādēļ uzņēmumi, to apzinoties, veicina savu darbinieku profesionalitātes paaugstināšanu, piedalās dažādās mārketinga atbalsta programmās un meklē visas iespējas jauna efektivitātes līmeņa sasniegšanai,” skaidro LUAC eksperte un “Praktiskās Mārketinga Akadēmijas” biznesa apmācību pasniedzēja Iveta Liniņa.

Aktuālo semināru programmu skatiet:
http://www.seminari.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

“Rīgas Psiholoģijas skola” dibināta, lai uzņēmuma pārstāvjiem sniegtu iespēju apgūt zināšanas, kā biznesa attīstīšanā veiksmīgāk pielietot ar psiholoģiju saistītās iespējas. “Rīgas Psiholoģijas skolas” rīkotajos semināros tiek sniegti profesionāļu padomi par tādām tēmām, kā darbinieku motivācija, biznesa komunikācijas prasmes un citām tēmām. Semināru mēŗķauditorija ir kompāniju vadītāji un uzņēmumu personāla daļas speciālisti, tomēr tiem var pieteikties jebkurš interesents.

„Biznesā, nenoliedzami, svarīga loma ir arī psiholoģiskajam faktoram, līdz ar to, lai veiksmīgāk organizētu savu darbu, ir jāspēj pielāgoties gan dažādām neparedzētām situācijām, gan arī noteikt savu panākumu iespējas. Ikdienas dažādie notikumi, regulāri pieaugošais informācijas daudzums, pielāgošanās apkārtējiem cilvēkiem, spriedze utt., ir tie faktori, kas visbiežāk izraisa mūsos apjukumu, tāpēc izzināt, kā aizsargāt sevi grūtās situācijās un veiksmīgi organizēt savu darbu no psiholoģiskā viedokļa, ir ļoti vērtīgi,” stāsta profesore Guna Svence.
„Ikdienas dažādie notikumi, regulāri pieaugošais informācijas daudzums, pielāgošanās apkārtējiem cilvēkiem, spriedze utt., ir tie faktori, kas visbiežāk izraisa stresu, tomēr katram ir iespēja apgūt stresoru atpazīšanu, atklāt un veidot savu potenciālu, un apzināt savas iespējas dzīvot laimīgi, kas ir vienīgais inteliģentais veids kā pieņemt dzīves izaicinājumu,” profesore turpina.

Aktuālo semināru programmu skatiet:
http://www.seminari.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

“Nodokļu Likumdošanas izglītītības centrs” (NLIC) izveidots ar mērķi sniegt visu jaunāko informāciju, kas saistīta ar nodokļu likumdošanu. NLIC rīkoto semināru mērķauditorija ir uzņēmumu grāmatveži, kuriem jautājumi, kas saistīti ar nodokļu likumdošanu un izmaiņām tajā, ir visvairāk aktuāli. Seminārus vada Latvijā zināmi savas nozares labākie speciālisti.

“Lai veiksmīgi realizētu uzņēmējdarbību, izmantotu visas iespējas un nepārmaksātu, uzņēmumiem ir ļoti būtiski sekot līdzi visām aktualitātēm finanšu un likumdošanas jomā par nodokļu politiku. Nereti uzņēmumu speciālistiem – grāmatvežiem un finanšu direktoriem – rodas sarežģījumi arvien jauno noteikumu piemērošanā un iedzīvināšanā savā uzņēmumā, tādēļ ar praktisko nodokļu likumdošanas un grāmatvedības semināru palīdzību cenšamies ne vien sniegt aktuālo informāciju, bet arī diskutēt un uzklausīt praktizējošos grāmatvežus, palīdzēt tiem atrisināt konkrētas problēmsituācijas,” norāda sertificēta nodokļu speciāliste un lektore Jadviga Neilande.
“No savas pieredzes varu teikt, ka liela daļa uzņēmumu ar nepietiekošu rūpību seko līdzi izmaiņām likumdošanā un nodokļu jautājumiem pievērš mazu uzmanību. Pārmaiņu un problēmu gadījumos tas bieži vien rezultējas kā lieki izdevumi nodokļu konsultantiem, pārmaksa nodokļos vai par uzņēmuma darbības izbeigšana, tādēļ es rekomendēju jau laikus iepazīties ar jaunumiem un būt gataviem uz tiem reaģēt,” viņa turpina.

“Vēl pāragri spriest par nodokļu un uzņēmējdarbības vides stabilizēšanos. Tas, kādā steigā un nepārdomāti iepriekšējo gadu laikā Latvijā ir veiktas ļoti būtiskas nodokļu politikas izmaiņas, to attaisnojot ar dziļo ekonomisko krīzi, nevieš uzticību, ka turpmāk visas izmaiņas nodokļu likumdošanā būs pārdomātas un balstīsies uz rūpīgu analīzi. Bieži lēmumi nodokļu politikas jomā tiek pieņemti pēdējā brīdī, uzņēmēji par tiem uzzina neilgu laiku pirms izmaiņu stāšanās spēkā. Skaidras nodokļu politikas stratēģijas trūkums ir radījis neskaidrību par uzņēmējdarbības iespējām nākotnē un devis papildus iemeslus ēnu ekonomikai. Tieši nodokļu politikas neprognozējamību uzņēmēji uzskata par traucēkli ekonomikas izaugsmei un stabilitātei,” norāda NLIC nodokļu konsultante, finanšu eksperte Inga Pumpure.

Aktuālo semināru programmu skatiet:
http://www.seminari.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Sadarbība ar Lietvedības Mācību centru no 2018. gada 1. oktobra. Informācija tiks papildināta.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” piedāvā uzņēmumiem individualizētu pakalpojumu – biznesa apmācību programmu sastādīšana. Pakalpojums ietver uzņēmuma specifikas izvērtējumu, darbinieku, struktūrvienību, mērķu un vajadzību analīzi, kā rezultātā uzņēmumam tiek izstrādāta darbinieku apmācību programma, kas sniegtu labāko rezultātu personāla izaugsmes veicināšanai.

“Biznesa Akadēmijas” vadošais lektors, biznesa psihologs Jānis Roze
Šī brīža ekonomiskajos apstākļos, kad arvien pieaug pieprasījums pēc zinošiem un profesionāliem darbiniekiem, uzņēmumiem īpaši liela uzmanība jāveltī esošo darbinieku motivēšanai un kvalifikācijas celšanai, tādējādi vienlaikus ietaupot līdzekļus, kas būtu jāiegulda jaunu darbinieku apmācībai un veidojot profesionālu, uz izaugsmi orientētu komandu, kas sasniedz uzņēmuma mērķus. Uzņēmumi arvien biežāk domā par savu darbinieku izglītošanu, sniedzot ieguldījumu uzņēmuma attīstībā. Darbinieki, kas nepārtraukti gūst jaunas zināšanas, seko līdz vienas vai vairāku nozaru aktuālajām tendencēm, spēj daudz veiksmīgāk ne tikai pildīt savus pienākumus, bet arī nākt ar savam iniciatīvām un būt elastīgāku nozaru sadarbības jautājumos.
Taču lai apmācības būtu mērķtiecīgas un ieguldītais finansējums sniegtu rezultātu, būtiski pareizi izveidot apmācības programmu visiem darbiniekiem. Jāsaprot, kuriem darbiniekiem nepieciešama apmācība uzreiz, kuriem vēlāk, kādās jomās cilvēki jāizglīto, lai jaunā informācija nepaliktu tikai pie šī viena darbinieka, bet lai tā tiktu integrēta ikdienas darbā un ieguvēji būtu visi kolēģi un uzņēmums.
“Biznesa Akadēmijas” personāla vadības speciālisti nodrošinās Jūsu uzņēmumam profesionāli sastādītu mācību plānu, kas piemērots Jūsu uzņēmuma prasībām – lielumam, nozarei, specifikai.
Papildus info:
http://www.biznesa-akademija.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tā ir jebkura aktivitāte, kuru veicat, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Mārketinga mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.

Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
LUAC biedriem, sadarbībā ar Praktiskā Mārketinga Akadēmiju, tiek nodrošināts uzņēmuma mārketinga audits un pēdējo mārketinga aktivitāšu efektivitātes izvērtējumi, publicitātes atbalsts, kā arī rezultātu – aktivitāšu efektivitātes mērījumi. Iegūtie dati ne tikai nodrošina uzņēmumiem pašiem skaidrāku izpratni, par mārketinga un PR aktivitāšu atdevi, bet arī, ievērojot konfidencialitāti, noderēs nozares attīstības veicināšanai – tie norādīs uz šobrīd efektīviem mārketinga un PR instrumentiem un to devumu organizācijām.
Kā norāda LUAC eksperte Iveta Liniņa: ““Mārketings un prasmes to pielietot mūsdienās ir nozīmīga konkurētspējas priekšrocība, jo ļauj sasniegt labus rezultātus arī tad, ja mārketinga budžets nav ļoti liels. Uzņēmumi, to apzinoties, veicina savu darbinieku profesionalitātes paaugstināšanu, piedalās dažādās mārketinga atbalsta programmās un meklē visas iespējas jauna efektivitātes līmeņa sasniegšanai.”
Mārketinga stratēģija ir tā, kas vieno visas uzņēmuma mārketinga aktivitātes vienā veselumā, kā arī nosaka kopējās vadlīnijas, pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem.
Lai sasniegtu tos klientus, kurus ir jāsasniedz, ar labu produktu nepietiek, ir jābūt arī vienotai stratēģijai. Efektīvas stratēģijas radīšanai nepieciešama pamatīga tirgus izpēte, plānošana, analīze, pieredze un zināšanas.
Mārketinga stratēģijas izstrāde sākas ar kopējās tirgus situācijas izpēti un analīzi.
Kopumā ir iespējamas četras tirgus kategorijas, ar kuru palīdzību var pieņemt atbilstošus lēmumus un tālākus risinājumus.

Izstrādājot mārketinga stratēģiju ir jāaaplūko arī uzņēmuma darbības sfēra – uzņēmuma nozares raksturojums un tās attīstība, konkurences līmenis, produkcija, tirgus segmenti, kuros uzņēmums atrodas vai plāno atrasties.
Mārketinga stratēģijas izstrādē var vadīties pēc sekojoša plāna:
1.Uzņēmuma mārketinga misijas noteikšana saistībā ar kopējo uzņēmuma misiju.
2.Mārketinga mērķu noteikšana. Svarīgi šos mērķus ir izteikt skaitliskā vai procentuālā formā, lai varētu kontrolēt to izpildi.
3.Finansiālo mērķu noteikšana. Šie mērķi ir bieži vien saistīti ar peļņas un apgrozījuma pieaugumu.
4.Mērķa tirgus noteikšana. Precīza mērķtirgus noteikšana ir jau puse no panākumiem, līdz ar to mērķtirgus ir jānosaka ļoti rūpīgi, ņemot vērā visas patērātāju raksturojošās īpašības un iespējamās rīcības konkrētā tirgū.
5.Produkcijas vai pakalpojuma tirgus pozicionējuma noteikšana.
6.Stratēģijas piramīda

Stratēģija nosaka mērķus, kas jāsasniedz. Taktika nosaka to, kā to izdarīt, savukārt programma ir darbības kopums, kas ir jāveic. Līdz ar to precīzi izstrādāts plāns ir ļoti būtiska startēģijas sastāvdaļa.
7.Mārketinga komunikāciju noteikšana izmantojot mārketinga MIX elementus – produkts, cena, vieta, veicināšanas pasākumi.
8. Mārketinga pētījumi par nozares attīstību, patērētāju uzvedības izmaiņām, lai uzņēmums būtu gatavs visām pārmaiņām tirgū.
“Praktiskā Mārketinga Akadēmija” izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz ar to uzņēmuma plānošanas efektivitāte palielinās un tiek sasniegti izvirzītie mērķi.
Papildus info:
http://www.marketings.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Praktiskā Mārketinga Akadēmija ir mārketinga un komunikācijas zinību speciālistu apmācības instruments, kas top efektīvāko mārketinga aktivitāšu apzināšanai paredzēta pētījuma rezultātā. Tā ietvaros tiek meklēti dažādu biznesa nozaru efektīvākie mārketinga veidi, kā arī tos ietekmējošie faktori, lai piedāvātu klientiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un Latvijas specifikāciju.
Mārketinga audits
Mārketinga audits nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audita būtība ir izskatīt un pārbaudīt uzņēmuma mārketinga un mēdiju ieguldījumus, izveidot no tiem perspektīvu konkrētā mērķa tirgū un parādīt iespējas, kā koncentrēt un veidot savu stratēģiju tā, lai visi ieguldītie līdzekļi būtu efektīvi izlietoti un sniegtu atdevi.
Zīmola novērtēšana
Zīmols tiek vērtēta, par pamatu ņemot dažādās pakāpes, kurās tas komunicē ar sabiedrību. Tiek izdalītas trīs galvenās – navigācijas, atkārtota apliecinājuma un sasaistes pakāpe. Zīmola novērtēšanas procesā tiek izvērtēta tā attīstības pakāpe, jo tikai, apzinot jau sasniegto, iespējams izvirzīt nākotnes mērķus. Šajā procesā tiek vērtēta zīmola pievienotā vērtība finansiālā izteiksmē.
Viral mārketings
Viral mārketings darbojas kā ikviena indivīda mudinātājs nodot konkrēto ziņojumu tālāk, maksimāli daudz cilvēkiem. Lai to panāktu, tiek izmantotas jau esošas saiknes starp cilvēkiem, cilvēku grupām, veidojot procesus, kas līdzīgi epidēmija izplatās sabiedrībā un veido zīmola atpazīstamību. Izmantojot internetu, šī mārketinga tehnika rezultātus sasniedz īpaši ātri un plaši.
Atļaujas mārketings
Atļaujas mārketings paredz dialoga komunikācijas veidošanu ar klientu. Dialogs tiek veidots, sākotnēji saņemot klienta atļauju, lai pēc tam viņam nosūtītu sagatavoto informāciju. Šādā veidā izsūtītā informācija tieši sasniedz ieinteresētu indivīdu. Lai arī ziņojumu skaits ir limitēts, tas ir ļoti efektīgs un trāpīgs.
Partizānu mārketings
Partizānu mārketings orientējas uz ideju ģenerēšanu, to realizācija ieguldot salīdzinoši maz finanšu līdzekļu. Šajā gadījumā svarīgākais ir precizitāte un spēja ziņojumu noraidīt īstajā brīdī un laikā, tad nereti patērētāji paši neapzinoties iesaistās produkta reklamēšanā.
Blogu mārketings
Interneta mārketings, kas tiek realizēts ar web blogu palīdzību. Ar blogu palīdzību organizācijām iespējams iepazīstināt un pārbaudīt produktu īpašības, funkcijas un iespējamos ieguvumus vēl pirms produkts ir izlaists. Tādejādi iespējams plānot tradicionālās mārketinga aktivitātes. Ar blogu palīdzību var ļoti labi apzināt atgriezenisko saiti, nodrošināt interaktivitāti, kā arī sasniegt konkrētu mērķa grupu.
Meklēšanas sistēmu mārketings
Meklēšanas sistēmu mārketings ir interneta mārketinga tehnika, ar kā palīdzību tiek veicināta uzņēmuma mājas lapas parādīšanās meklēšanas sistēmās. Tas ietver meklēšanas sistēmu optimizēšanu, maksas izvietojumu, maksas ietveršanu saturā.
Mobilais mārketings
Mārketings mobilajos telefonos, paplašinoties tehnoloģiju iespējām, kļūst arvien populārāks. Ar mobilā mārketinga palīdzību, izsūtot sms vai mms, iespējams sasniegt ļoti konkrētu mērķa auditoriju, kā arī, netērējot lielus līdzekļus, informēt par jaunumiem plašu sabiedrības loku. Ziņojums, kas tiek noraidīts ar mobilā mārketinga palīdzību ir īss, kodolīgs un precīzs
Prezentācijas, semināri, izstādes
Prezentācijās, semināros un izstādēs klientu iespējams uzrunāt ļoti personīgi. Lai arī auditorija skaitliski nav tik liela, tomēr individuāla pieeja gandrīz vienmēr sasniedz mērķi. Prezentācijās tiek veidots uzņēmuma tēls sabiedrības acīs, kas tālāk ar “word of mouth” palīdzību izplatās plašākā sabiedrībā.
ROI mārketings
Roi (Return On Investment) mārketings ir mārketinga tehnika, ar kā palīdzību tiek mērīta aktivitātēs ieguldīto investīciju atdeve. Izvirzot konkrētus, precīzi izmērāmus kritērijus, tiek aprēķināts ieguldīto līdzekļu lietderīgums.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Tiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek aizvien plašāk pielietotas. Tas ir reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā.
Tiešā mārketinga priekšrocības

Tiešā mārketinga neatņemama sastāvdaļa ir klientu datu bāze, kas ļauj atlasīt konkrētus tirgus segmentus un izmantot piemērotāko komunikāciju. Lai veiktu rezultatīvas darbības ar datu bāzi, nepieciešams:
– atjaunot datu bāzes ierakstus
– nodrošināt tiešā mārketinga darbību rezultātu glabāšanu un vērtēšanu
– nodrošināt tiešās komunikācijas turpinājumu ar pasta, telefona vai e-pasta starpniecību.
Baltijas telemārketinga centrs ir jaunas pieejas telemārketinga pakalpojumu sniedzējs, kas savu darbību balsta uz precīzi virzītu, pārdomātu un psiholoģiski pamatotu sarunu veidošanu ar mērķa auditoriju, tādējādi daudz efektīvāk sasniedzot vēlamos mērķus un veidojot patīkamu sadarbību ne vien ar uzņēmumu (pasūtītāju), bet arī iedzīvotājiem.
Baltijas telemārketinga centrs piedāvā gan izejošā, gan ienākošā telemārketinga pakalpojumus – veicam zvanus, sasniedzot mērķa auditoriju, kā arī nodrošinām ienākošo zvanu uzņemšanu, apstrādi, informācijas sniegšanas, kontaktu reģistrācijas pakalpojumus uzņēmuma vārdā.
Papildus info:
http://telemarketings.lv/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem.
Viens no pirmajiem soļiem, izstrādājot reklāmas un komunikāciju stratēģiju, ir reklāmas mērķu noteikšana. Šiem mērķiem ir jābalstās uz iepriekš pieņemtiem lēmumiem par
– kopējo tirgus situāciju,
– mērķa tirgus apzināšanu,
– preces pozicionēšanu,
– vienota mārketinga kompleksa izstrādi.

Reklāmas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā.
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū un tādā gadījumā reklāmas mērķis ir informēt mērķauditoriju par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc tam seko cīņa ar konkurentiem, kas izraisa nepieciešamību pēc efektīvas, efektīgas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Vēl viens reklāmas mērķis ir atgādināt par produktu, neļaut patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.
Izstrādājot reklāmas stratēģiju, jāpieņem stratēģiski lēmumi par
– reklāmas izgatavošanu
– mediju izvēli
– kā arī jāveic mārketinga elementu savstarpēja koordinācija ar tiem atvēlētiem naudas līdzekļiem.
Lai mārketinga un reklāmas komunikāciju stratēģija sniegtu nepieciešamo atdevi ilgstošā laika periodā, reklāmas darbībām jāpapildina vienai otra un jābūt savstarpējā saskaņā.
Alberta Reklāmas Sabiedrība saviem klientiem izstrādā reklāmas un komunikāciju stratēģiju atbilstoši klientu vēlmēm un iespējām, strādājot jau ar atlasītu mērķgrupu un radošu pieeju reklāmas ziņojumu izstrādei un mediju atlasei.
LUAC atbalsta programmas dalībniekiem tiek piedāvāta iespēja padarīt tieši sava uzņēmuma vārdu pamanāmāku, izteiksmīgāku un nozīmīgāku.
Tiek dota iespēja izmantot reklāmas pakalpojumus gan internetā, gan drukātajos medijos. Tiek veidotas plašas publicitātes kampaņas, izveidoti un izvietoti baneri atbilstošos nozares portālos, uzlabota uzņēmuma atslēgas vārdu pozīcija Google dabiskajos rezultātos, izvietota teksta reklāma un citi pakalpojumi, kas, izmantojot speciālistu padomus, tiek realizēti.
Papildus info:
http://www.alberts.lv/pakalpojumi
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Nacionālā Mediju Grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem, sporta un beidzot ar izklaides interneta resursiem. Piedāvājot visu aktuālāko informāciju, ērtu pieeju un neredzētus tehniskus risinājumus, NMG mediji izpelnījušies lietotāju atzinību.

Brīvā informācijas aprite un savstarpējā sadarbība gan mediju grupas iekšienē, gan arī ārpusē – ar uzņēmumiem, valsts iestādēm un citiem plašsaziņas līdzekļiem ļaus NMG nodrošināt visaptverošu un konkrētās auditorijas interesējošu mediju saturu, to nemitīgi atjaunojot un aktualizējot. Joprojām notiek darbs pie esošo mediju attīstīšanas un pilnveidošanas gan saturiski, gan arī tehniski, padarot tos lietotājiem maksimāli ērtus un noderīgus kā darbā, tā atpūtā.
Šobrīd kopējais NMG interneta resursu apmeklētāju skaits pārsniedz 350 000 – 450 000 mēnesī (Google Analytics) un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt. Tā kā NMG sastāv no dažādu specifikāciju portāliem, tas padara auditoriju vieglāk segmentējamu, līdz ar to uzņēmumiem ir daudz vieglāk sev vēlamo ziņojumu ar reklāmas un publicitātes palīdzību nodot konkrētai mērķa auditorijai, tāpēc komunikācija ir daudz efektīvāka.
Papildus info:
http://www.nmg.lv
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Sabiedriskās attiecības ir mērķtiecīgi plānots un vadīts pasākumu kopums, kas veido un uztur Jūsu uzņēmuma tēlu sabiedrībā, kā arī informē sabiedrību par Jūsu uzņēmuma darbību, mērķiem un filozofiju, tādā veidā vairojot klientu un patērētāju uzticību uzņēmumam un tā produktam.
Sabiedriskām attiecībām ir vairākas funkcijas jeb darbības lauki. Šīs aktivitāšu sfēras ir saistītas ar popularitātes celšanu, sabiedrības informēšanu, noieta veicināšanu, kontaktu veidošanu, uzņēmumam stabilas vietas radīšanu sabiedrībā, kā arī aktīvs darbs krīzes situācijās, cenšoties atjaunot uzņēmuma labo slavu vai nenodarīt tai ievērojamus kaitējumus.
Lai to visu varētu realizēt, sabiedriskajām attiecībām, tāpat ka reklāmai un veicināšanas pasākumiem, ir jābūt plānotām.
Sabiedrisko attiecību plāns balstās uz rūpīgi izstrādātu aprakstu par to

Viena no lielākajām un ietekmīgākajām sabiedrības grupām ir mediji.

Tā kā uzņēmums pats nevar visu kontrolēt, par ļoti būtisku pasākumu izvēršas attiecību veidošana ar medijiem. Ja uzņēmums pats sevi nepozicionēs, tad to izdarīs sabiedrība vai konkurenti, nereti, uzņēmumam nevēlamā kontekstā.
Publicitāti var definēt kā netiešu pieprasījuma stimulēšanu ievietojot bezmaksas jaunumu rakstus par sava uzņēmuma aktuālākajiem jaunumiem. Salīdzinot ar citām stimulēšanas metodēm, sabiedriskās attiecības ar presi ir lēta metode, taču ar augstu efektivitāti. Iemesls ir cilvēku lielā paļāvība plašsaziņas līdzekļiem pretstatā paša uzņēmuma tiešai informēšanai.
Vērā ņemams ieguldījums uzņēmuma tēla spodrināšanā ir sabiedrībā populāru un atpazīstamu personu piesaiste uzņēmuma produkcijai, tās reklamēšanai, iesaistoties dažādās diskusijās, uzstājoties prezentācijās un tamlīdzīgos pasākumos.
Alberta Sabiedriskās Attiecības saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par Jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā Jūs to vēlaties. Alberta Sabiedriskās Attiecības izprot klientu vēlmes pēc kvalitatīva tēla izstrādes un veiksmīgas tā pozicionēšanas plašākai sabiedrībai iepriekš izvirzīto mērķu ietvaros.
Papildus info:
http://www.alberts.lv/pakalpojumi
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Pārdošanas aktivizēšanas un klientu piesaistes serviss “Supersales” veidots kā jauna iniciatīva uzņēmumu šī brīža aktuālāko vajadzību apmierināšanai. Esošā ekonomiskā situācija pieprasa no uzņēmumiem specifisku, inovatīvu pieeju pārdošanas aktivitātēm, jo lielākā daļa ierasto paņēmienu ir neefektīvas un nespēj sasniegt nospraustos mērķus.
Servisa “Supersales” pamatā ir uz uzņēmuma pamatmērķiem – peļņas paaugstināšanu – orientēta darbība. Profesionāla mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistu komanda projekta ietvaros plāno, organizē un realizē dažādas komunikācijas kampaņas, par kurām klientam nav jāmaksā. Samaksa par pakalpojumiem ir piesaistīta peļņas pieaugumam. Tas paredz uzņēmumam maksāt tikai par jau realizētu un efektivitāti apliecinājušu pakalpojumu, kas šī brīža vispārējas ekonomijas apstākļos ir tikai saprātīgi. Sākotnējā iemaksa savukārt sedz pirms-aktivitāšu pētījumus, tirgus izpēti un uzņēmuma šī brīža pozīcijas izvērtēšanas izmaksas.
“SuperSales” eksperti apliecinājuši, ka pašreiz ražotājiem iecienītākais, visbiežāk lietotais pārdošanas veicināšanas instruments ir cenu svārstības jeb atlaižu piešķiršana noteiktām preču grupām, konkrētos laika periodos. Tas sniedz tūlītēju atdevi akcijas norises laikā, taču nepiešķir vērtību produktam kopumā un neatstāj pozitīvas pārdošanas sekas ilgāka termiņā.
Kā otra biežāk izmantotā pārdošanas veicināšanas metode ir cenu svārstības, kas ir atkarīgas no pirkuma apjoma – iegādājies vairāk produktus un maksā tikai par daļu no tiem vai arī saņem apjoma atlaides. Šāda veida akcijas uzņēmums nevar īstenot īpaši bieži, jo pretējā gadījumā tas neatmaksājas. Akcija pati par sevi nes zaudējumus, taču ilgtermiņa ieguldījums ir pircēju lojalitātē – pircēji izmēģina produktu, iespējams, iegādāsies to atkārtoti.
“Supersales” pārdošanas ekspertu aktivitātes, protams, tiek veiktas ,iepriekš saskaņojot ar uzņēmuma mārketinga vadītājiem, pārdevējiem, tādējādi paralēli dodot arī šiem speciālistiem zināšanas un pieredzi specifisku mārketinga metožu pielietošanas un pārdošanas veicināšanas jomā.
“SuperSales” piedāvā uzņēmumiem arī vienu no efektīvākajiem izpētes un tirgus analīzes instrumentiem – Slepenā pircēja jeb Mystery Shopper servisu.
Augsti uzņēmuma darbības rezultāti, plašs klientu loks un laba peļņa liela mēra ir atkarīga no veiksmīgas pārdošanas un profesionāla servisa, kā arī no precīzas uzņēmuma un pakalpojumu pozicionēšanas. Lai to visu nodrošinātu, būtiski apzināt esošo situāciju, izvērtēt pārdošanas kvalitāti kā sava uzņēmuma, tā arī konkurentu piedāvājumu, ko visefektīvāk panākt ar Slepenā pircēja palīdzību.
Slepenie pircēji ir īpaši apmācīti profesionāļi, kas, iejūtoties pircēja vieta, izvērtē uzņēmuma piedāvājumu, apkalpošanu, pārdošanas kvalitāti, darbiniekus vai arī uzzina nepieciešamo informāciju par konkurentu piedāvājumu, iespējām, servisu u.c. Slepenais pircējs ir pārdevējam nezināms cilvēks, kas vēršas ar savu problēmu pie pakalpojuma sniedzēja dažādos veidos – ierodoties uzņēmuma uz vietas, zvanot, rakstot e-pastu vai caur jebkādiem kanāliem, kuros uzņēmums īsteno pārdošanu.
Tieši Slepenais pircējs vislabāk izvērtēs uzņēmums un tā servisa stiprās un vājas puses, ka arī piedāvās ieteikumus un risinājumus, kā klientu servisu padarīt vēl kvalitatīvāku.
Paralēli Slepenā pircēja pakalpojumam “Super Sales” pārdošanas eksperti, pamatojoties uz gūtajiem rezultātiem, piedāvā arī izstrādāt īpašu servisa uzlabošanas programmu, iekļaujot apmācības, mārketinga un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, ko uzņēmumam izmantot servisa uzlabošanai.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
Informācijas izvietošana Google ir augsti efektīvs reklāmas veids, jo tiek adresēts tiem interneta lietotājiem, kuri aktīvi meklē doto produktu vai pakalpojumu. Reklāma tiek veidota uz konkrētu atslēgas vārdu pamata, kuri apzīmē doto produktu vai pakalpojumu. Izvēlētie atslēgas vārdi tiek iekļauti intriģējošā reklāmas tekstā, kas vienlaicīgi reklamē konkrēto produktu, kā arī motivē potenciālo klientu ieiet interneta vietnē un veikt pasūtījumu.
Izvietojot informāciju Google, ir vairāki plusi, no kuriem svarīgākie ir:
– maksa vienīgi par konkrētiem interneta vietnes apmeklējumiem (klikšķiem uz reklāmteksta linka);
– plaša mērķauditorija, iespēja veidot reklāmu izvēlētās valstīs un valodās;
– ātrs reklāmas izveides un izvietošanas laiks;
– iespēja mainīt atslēgas vārdus reklāmas kampaņas gaitā;
– iespēja noteikt reklāmas kampaņas laiku un mērķauditoriju;
– iespēja noteikt maksimālo dienas / nedēļas / mēneša / kampaņas budžetu.
Informācijas izvietošana Google ir vispiemērotākais reklāmas veids sezonāla rakstura produktiem un pakalpojumiem, kā arī akcijas piedāvājumiem.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Uzņēmumi, meklējot veidu, kā pilnveidoties, bieži izvēlas piedalīties dažādās savas nozares izstādēs. Tas dod iespēju ne tikai piesaistīt jaunus potenciālos klientus, bet ļauj sameklēt arī iespējamos sadarbības partnerus. Atsaucoties uz nozaru uzņēmumu lūgumiem, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC), izskatījis iespēju piešķirt tiem uzņēmumiem, kuri vēl nav pieteikuši savu dalību izstādē Nature Expo, līdz 50% līdzfinansējumu šīs izstādes stenda laukuma nomai.
Nature Expo izstāde tiek rīkotas jau vairāk nekā desmit gadus, un to popularitāte ar katru reizi tikai turpina pieaugt. Uzņēmumi, saprotot šo izstāžu sniegtās iespējas, aktīvi izrāda interesi par dalību tajās, tomēr ne vienmēr ar pašu uzņēmumu resursiem ir pietiekami, lai dalība šajos pasākumos būtu reāli iespējama.
Šī izstāde – Nature Expo – ir lielisks veids gan uzņēmumiem sevi parādīt, gan arī ļauj labāk apzināties Latvijas dabas sniegto iespēju potenciālu. Šo nozaru uzņēmumi jau kādu laiku pastiprināti bija interesējušies, vai LUAC nav paredzējis sniegt kādu atbalstu šo izstāžu dalībniekiem, jo, lai arī vēlme piedalīties šajās izstādēs būtu, viņu reālās iespējas ne vienmēr sakrīt ar uzņēmumu plāniem un iecerēto. Tādēļ, redzot pastiprinātu uzņēmumu aktivitāti, un apzinoties, cik šīs izstādes var būt nozīmīgas uzņēmumu tālākā attīstībā, nolēmām piešķirt līdz 50% līdzfinansējumu stenda nomai kādā no šīm izstādēm tiem uzņēmumiem, kas, visticamāk finansiālu apstākļu dēļ, nebija vēl tām pieteikušies, lai arī to vēlētos.
Divpadsmito reizi izstāžu centrā Ķīpsalā nozares profesionāļiem un plašākai publikai tika piedāvāta starptautiskā lauksaimniecības, dārzkopības un mežsaimniecības izstāde „Nature Expo”.

Šobrīd uzņēmumi meklē jaunas iespējas kā sevi pilnveidot un realizēt tirgū. Kā viena no iespējām, ko uzņēmumi labprāt izmanto, ir dalība dažādās izstādēs, tajā skaitā, Riga Food. Atsaucoties uz vairākkārtējiem zvaniem un izvērtējot pastiprināto interesi, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC) izskatījis iespēju piešķirt tiem uzņēmumiem, kas iepriekšējos divus gadus šajā izstādē nav piedalījušies, līdz 50% finansējumu izstādes stenda laukuma nomai.
Mums ir ar ko lepoties – tie ir vietējie uzņēmēji, vietējā prece un neatkārtojama kvalitāte. Izstāde ir vieta, kur uzņēmumiem ir iespēja sevi apliecināt gan starptautiskā mērogā, gan apmeklētāju vidū, tādējādi paplašinot sadarbības partneru un klientu skaitu.
Izstāde „Riga Food” norisināsies no 5. līdz 8. septembrim. Starptautiskā pārtikas, dzērienu, pārtikas pārstrādes, tehnoloģiju, iepakojuma, sabiedriskās ēdināšanas, viesnīcu un veikalu aprīkojuma un servisa izstāde “Riga Food” ir vadošā pārtikas nozares izstāde Baltijas valstīs un ik rudeni iezīmē nozares attīstību kopuma, izceļ jaunumus, sniedz iespēju iepazīties ar nopietniem un uzticamiem nozares uzņēmumiem, kā arī pulcē nozares profesionāļu tūkstošus.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA
LUAC sadarbības partneri piedāvā juridiskām personām iespēju pieteikties finanšu līdzekļiem uz izdevīgiem noteikumiem jaunu uzņēmumu vai projektu finansēšanai. Šīs ir riska investīcijas jauna uzņēmuma kapitālā, pretī saņemot uzņēmuma daļas vai akcijas. Kļuvuši par uzņēmuma līdzīpašniekiem, ieguldītāji pamatoti cer uz paaugstinātu uzņēmuma darbības atdevi atbilstoši saviem ieguldījumiem, tāpēc pastiprināti veicina uzņēmuma attīstību un izaugsmi. Investīciju apjoms var svārstīties no dažiem tūkstošiem līdz vairākiem simtiem tūkstošu eiro.
Svarīgākais riska kapitāla ieguldījuma mērķis ir uzņēmuma straujākas izaugsmes un attīstības veicināšana. Tāpēc lielākoties riska investīciju objekti ir uzņēmumi ar augstu straujas izaugsmes potenciālu vai projekti, kas to īstenošanas gadījumā var nest ievērojamu peļņu attiecībā uz projektā investēto kapitālu.
Veiksmīgu investīciju gadījumā riska kapitāla investora un uzņēmēja sadarbība parasti ilgst no 3 līdz 10 gadiem. Šajā laikā investors iegulda naudas līdzekļus uzņēmumā, līdzdarbojas uzņēmuma stratēģijas veidošanā un īstenošanā, sniedz atbalstu uzņēmējam, seko saimnieciskās darbības rādītājiem, dara visu, kas nepieciešams, lai vairotu uzņēmuma vērtību, un visbeidzot aiziet no uzņēmuma, pārdodot īpašumā esošās kapitāldaļas.
Tāpat tiek piedāvāti arī kredīti uzņēmumiem uz īpašiem noteikumiem līdz EUR 200.000 uz termiņu līdz 5 gadiem.
LUAC sadarbības partneris finanšu jomā ir starptautiska pieredzes bagāta finanšu kompānija, kas turpinot izaugsmi, par savu tuvāko gadu plānu uzskata attīstību Latvijā un citās valstīs. Tuvākajā laika plānots atvērt jaunas filiāles un padarīt pakalpojumus iedzīvotajiem pieejamākus un ērtākus, saglabājot galvenās vērtības – precizitāti, atbildību un savstarpēju uzticēšanos.
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Īpašu individuālu konsultāciju, pārrunu formā uzņēmumam izstrādāt unikālu attīstības stratēģiju, kas balstīta uz katras organizācijas iespējām, esošo piedāvājumu un izanalizējot nākotnes potenciālu. Konsultācijas uzdevums ir ne tikai analizēt pašu uzņēmumu, bet skatīt to kontekstā ar apkārtējo vidi, konkurentiem, tirgu šodien un tā attīstību tuvākajā nākotnē. Tāpat tiek izskatīti dažādi mārketinga darbības scenāriji, izvērtēti to plusi un mīnusi un uzņēmumam dotas zināšanas, kā turpmāk pašam veiksmīgi tikt galā ar dažādiem ar mārketingu, reklāmu vai komunikāciju saistītiem jautājumiem, ka izvērtēt piedāvājumus un kādā virzienā plānot attīstību.
Uzmanība konsultāciju laikā tiek pievērsta arī jaunu, inovatīvu produktu (preču, pakalpojumu) izveidei un ieviešanai tirgū, tādējādi dodot uzņēmumiem konkurētspējas priekšrocības ilgtermiņā.
Konsultācijas laikā uzņēmumam tiek sniegti arī ieteikumi mārketinga, reklāmas, sabiedrisko attiecību, personāla vadības, uzņēmējdarbības, pārdošanas veicināšanas, produktu attīstības un citās jomās, aptverot pilnu spektru uzņēmumā notiekošo procesu, skatot to kopumā un rodot labākos risinājumus.
Konsultācijas sniedz LUAC eksperti.
Papildus info:
http://www.biznesauzraviens.lv/eksperti/
Līdzfinansējuma programmas statuss: ATVĒRTA

Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC) ir radījis vietu un piemērotus apstākļus, kur dažādu nozaru uzņēmumiem atrast sadarbības partnerus un veidot abpusēji izdevīgas attiecības. Veidojot nozaru uzņēmumu tikšanās par konkrētiem jautājumiem, ka arī nodrošinot komunikācijas vidi un informācijas apmaiņu, iespējams atrast tieši tos uzņēmumus, kas pārstāv nepieciešamo nozari un ir atvērti plašākas sadarbības veidošanai.
Laika gaitā, atsevišķās nozarēs īpaši strauji, notiek izmaiņas un attīstība, jaunās tehnoloģijas, idejas, pieejas un risinājumi nomaina cits citu. Uzņēmumi meklē efektīvākus un gadsimtam piemērotākus veidus, kā kļūt konkurēt spējīgāki, tādēļ, lai neizkristu no tirgus un attīstītos, ir nemitīgi jāseko līdz vai labākā gadījumā – jāiet pa priekšu jaunumiem. Lai to darītu nepieciešama izglītoties, iegūt profesionālas pamata zināšanas, kuras paplašināt, iegūstot augstāku kvalifikāciju, specializējoties, kā arī tiekoties ar savas nozares pārstāvjiem un apmainoties viedokļiem.